Zapisy on-line

Kadra

Agnieszka Majchrzak - właścicielka i dyrektor przedszkola Akademia Montessori
Kocham tworzyć - dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Wszystko się uda, trzeba tylko bardzo chcieć!
Moje doświadczenie zawodowe jest bogate. Pracowałam w dużych korporacjach, urzędach, prywatnych firmach, ale w duszy czułam, że to nie ta droga, że muszę znaleźć coś innego, coś swojego, gdzie będę mogła tworzyć. Wiedziałam, że chcę służyć drugiemu człowiekowi, ale najbardziej temu najmniejszemu. Chciałam pomóc polskiej edukacji. Tak zrodził się pomysł na przedszkole. Chciałam, aby dziecko było najważniejsze. Szukałam alternatywnej drogi edukacji i tak zachwyciłam się metodą Montessori. Dzięki tym poszukiwaniom stworzyliśmy placówkę oświatową odpowiadająca na wszystkie potrzeby dziecka.
Zanim powstało przedszkole, było tu szczere pole z wysokimi trawami. W czerwcu 2008 roku przyjechaliśmy z moim mężem Marcinem i zaczęliśmy kosić ręczną kosą i podkaszarką, trwało to kilka dni i tak zaczęła się nasza przygoda, która trwa do dziś.
Przeciwności pojawiły się już na etapie projektu i czaiły się na nas na każdym kroku, ale im więcej ich było, tym więcej mieliśmy siły, aby stawić im czoła i walczyć! Niewiele osób wierzyło w powodzenie naszego pomysłu. Budowaliśmy przez rok, udowadniając, dzień po dniu, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Serdecznie dziękuję swojej Rodzinie: Tacie, Mamie, Mężowi, Bratu i Karince za wsparcie i za ogromną pomoc, która trwa do dziś. Bez Was to miejsce nigdy by nie powstało.


Wykształcenie:
 
  • Polski Instytut Montessori w Warszawie - Roczny Kurs Nauczycielski Wczesnej Edukacji Montessori dla dzieci od 2,5 do 6 roku życia
  • Wychowanie Przedszkolne – Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna.
  • Metoda Dobrego Startu - kurs doskonalący - Polskie Towarzystwo Dysleksji.
  • Przygotowanie Pedagogiczne – Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Gdańsku.
  • Studium Kierowników Projektów Europejskich – Akademia Edukacji Regionalnej.
  • Politechnika Koszalińska, Kierunek: Zarządzanie i Marketing, dyplom magistra. Specjalność – Międzynarodowa Integracja Europejska.
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - część I i II
  • Kurs NVC - Porozumienie bez przemocy
  • Liczne udziały w konferencjach Montessori, szkół alternatywnych, spotkaniach dla edukatorów

 
 
Karina Małek - grupa Misie
"Dzieci, które doznają miłości, ciepła, szacunku, zrozumienia, maja szansę stać się pełnowartościowymi ludźmi…" Ciepłą atmosferę, pełną życzliwości i radości staram się tworzyć naszym dzieciom w przedszkolu. Zależy mi, aby nasze przedszkolaki były szczęśliwe, uśmiechnięte, czuły się bezpiecznie i szanowały się wzajemnie. W takiej atmosferze dzieci chętniej poznają świat, zdobywają wiedzę, uczą się i bawią; mogą wszechstronnie rozwijać swoje potencjały, zdolności i umiejętności.

Ogromnie cieszę się, że udało mi się poznać i zgłębić pedagogikę Marii Montessori, którą kieruję się w codziennej pracy, opartej na miłości i zaufaniu oraz wierze w każde dziecko.
Wykształcenie:
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Gdańsku.
  • Polski Instytut Montessori w Warszawie - Roczny Kurs Nauczycielski Wczesnej Edukacji Montessori dla dzieci od 2,5 do 6 roku życia.
  • Metoda Dobrego Startu - kurs doskonalący - Polskie Towarzystwo Dysleksji.
  • Studia podyplomowe - Wyższa Szkoła Humanistyczna w Gdańsku, Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
  • Studia magisterskie - Filologia Germańska na Uniwersytecie Gdańskim
  • Studia licencjackie - Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych na Uniwersytecie Gdańskim
  • Liczne udziały w konferencjach Montessori, szkół alternatywnych, spotkaniach dla edukatorów



Karolina Nowatkowska - grupa Kangury
Jestem dyplomowanym  nauczycielem Montessori i psychologiem, a 4-letni pobyt w Anglii pozwolił mi na swobodną  komunikację z dziećmi w języku angielskim. W formie zabaw, piosenek, przez ruch i w codziennych sytuacjach uczą się rozumienia i posługiwania się językiem angielskim.
Codziennie staram się kształtować w dzieciach twórczą postawę, rozwijać indywidualne zainteresowania w miłej i ciepłej atmosferze poprzez swoją kreatywność, ciepło i życzliwość. Obserwuję ich rozwój i wspieram w procesie edukacyjno-wychowawczym nie tylko dzieci, ale także rodziców.
Chętnie poszerzam swoją wiedzę na różnych szkoleniach i konferencjach utwierdzając się w przekonaniu, że kluczowe w rozwoju dzieci jest dawanie im w codziennym życiu szansy na bycie samodzielnym, aby mogły poznawać świat, odkrywając swoją osobowość i budując poczucie własnej wartości.


Wykształcenie:
 
  • Polski Instytut Montessori w Warszawie - Roczny Kurs Nauczycielski Wczesnej Edukacji Montessori dla dzieci od 2,5 do 6 roku życia.
  • Sutton Coldfield College (English for Speakers of Other Languages).
  • Uniwerytet Gdański Wydział Nauk Społecznych Psychologia kliniczna dziecka.
  • Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku z rozszerzonym angielskim
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - część I, II, III
  • Liczne udziały w konferencjach Montessori, spotkaniach dla edukatorów

 
Klaudia Englert-Rayss - grupa Kangury
Jestem pedagogiem specjalnym, ukończyłam studia wyższe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, następnie uzyskałam uprawnienia nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Z Akademią Montessori współpracuję już pięć lat. Cenię to miejsce za rodzinną atmosferę, za dobrą współpracę zarówno z rodzicami, jak i współpracownikami, możliwość ciągłego rozwoju.
W pracy z dziećmi zależy mi na tym, aby się dobrze czuły każdego dnia i chętnie przychodziły do przedszkola. Chciałabym pomóc im rozwijać ich zainteresowania, kreatywność i wiedzę o świecie.



Wykształcenie:
  • Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, studia licencjackie - Pedagogika Szkolna i Opiekuńcza
  • Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, studia licencjackie -  Praca socjalna w służbach społecznych
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, studia magisterskie - Pedagogika specjalna - specjalność terapia pedagogiczna
  • Uniwersytet Gdański, studia podyplomowe, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych
  • Profesjonalny opiekun/wychowawca świetlicy
  • Kurs Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • Kurs Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • Kurs Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Kurs Terapia neurobiologiczna dla początkujących
  • Kurs Terapia dziecka z autyzmem
  • Kurs Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci z zaburzeniami rozwojowymi
  • Warsztaty dla asystentów nauczycieli Montessori
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Kurs Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
  • Kurs Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
  • Kurs Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych( dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)
  • Liczne udziały w konferencjach Montessori, spotkaniach dla edukatorów


Katarzyna Dziądziak-Chrzanowska - grupa Żyrafy
Temat dzieci zawsze był mi bliski, a odkąd jestem mamą, szczególnie. Zawsze byłam przeciwna tradycyjnym metodom nauczania i wychowania, wydawały mi się zbyt ograniczone i nienaturalne. Kiedy odnalazłam miejsce wyjątkowe dla moich dzieci, czyli Akademię Przedszkolaka Montessori, to okazało się, że jest to też odpowiednie miejsce dla mnie. Szkolenia organizowane w naszym przedszkolu i przeczytane książki rozbudziły moją ciekawość i chęć pracy z dziećmi. Dzieci są tak niesamowicie zagadkowe i równocześnie nieskomplikowane, że można się od nich uzależnić. Każdego dnia uczę się od nich czegoś nowego. Z nadzieją myślę, że one ode mnie również. Jestem w tym miejscu, ponieważ praca z dziećmi w przygotowanym montessoriańskim otoczeniu jest cudowną przygodą.


Wykształcenie:
 
  • Polski Instytut Montessori w Warszawie - Roczny Kurs Nauczycielski Wczesnej Edukacji Montessori dla dzieci od 2,5 do 6 roku życia.
  • Wyższa Szkoła Humanistyczna w Gdańsku - Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim.
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - część I, II i III
  • Kurs „Porozumienie bez przemocy”.
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
  • Liczne udziały w konferencjach Montessori, spotkaniach dla edukatorów


Joanna Morzuch - grupa Żyrafy
Posiadam  bogate doświadczenie zawodowe jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, historii i wiedzy o społeczeństwie oraz archeolog. Praca i kontakt z ludźmi pozwala mi realizować  siebie, a przede wszystkim jest ciągłym wyzwaniem, które wymaga ode mnie postawy twórczej i uczy odpowiedzialności.
Trzy lata temu  po raz pierwszy zetknęłam się z Porozumieniem bez Przemocy i od razu się nim zafascynowałam. Od tej pory staram się, aby oparty na wyrażaniu potrzeb sposób komunikacji, który w  moim przekonaniu jest  najbardziej naturalną ścieżką nawiązania i utrzymania kontaktu z drugim człowiekiem towarzyszył mi w codziennej pracy.
Uczenie to dawanie siebie innym, a więc uczę w nadziei, że choć trochę udoskonalę ten świat.




Wykształcenie:
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika, studia magisterskie -  historia, specjalizacja: Historia Krajów Skandynawskich
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika – studium pedagogiczne
  • Uniwersytet w Sztokholmie / Stockholms universitet – stypendium w ramach programu Socrates-Erasmus
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika  - archeologia, studia magisterskie
    specjalizacja 1:  archeologia podwodna
    specjalizacja 2: etnoarcheologia
  • Uniwersytet Gdański - studia podyplomowe na kierunku: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Roczny kurs NVC Nonviolent Communication Dominika Jasińska: Studium Komunikacji w Edukacji w oparciu o porozumienie bez przemocy
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Kurs dla kierowników wycieczek szkolnych
  • Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci



Natalia Kowalska - terapeutka
Natalia Kowalska, jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego SWPS w Sopocie. Wiedzę z zakresu emocji i rozwoju dzieci oraz trudności w zachowaniu społecznym dzieci, którą posiadłam podczas studiów, dodatkowo zgłębiałam podczas konferencji, kursów oraz w praktyce. Obecnie współpracuję w projektach z fundacją Autyzm Bez Tabu, prowadząc zajęcia terapeutyczne. W pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mam kilkuletnie doświadczenie. Do tej pory mogłam wspierać i prowadzić dzieci z zespołem aspergera oraz z autyzmem wysokofunkcjonującym w wieku do lat 5. Moja praca polegała na prowadzeniu zajęć terapeutycznych indywidualnych, uwzględniających rozwój społeczno-emocjonalny, grupowych: prowadzenie Treningu Umiejętności Społecznych oraz wspieraniu dzieci w grupie integracyjnej. W swojej pracy staram się wzbudzać w dzieciach wewnętrzną motywację do działania. W tym celu stosuje wzmocnienia społeczne oraz atrakcyjny sposób prowadzenia zajęć, nie stosuję wzmocnień behawioralnych (kar i nagród). Działam w duchu psychologii humanistycznej, bazując na empatii, akceptacji i dostrzeganiu zasobów dzieci. W pracy w zespole stawiam na otwartą i sprawną komunikację w celu zapewnienia dzieciom optymalnych warunków do rozwoju. W wolnych chwilach uprawiam sport, maluję i gram na instrumentach. 

Wykształcenie:
 
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie - psychologia kliniczna i zdrowia - studia magisterskie
  • Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Gdańsku - uprawnienia pedagogiczne
  • Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna - oligofrenopedagogika
  • Psychodynamiczne Centrum Terapii - psychoterapia dzieci i młodzieży (w trakcie)
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
  • Kurs Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracowac z lekiem, stresem i trudnymi emocjami dzieci i nastolatkow. Psychologia w praktyce, unisqskills
  • Kurs Nauka zabawy i samodzielnego spędzania wolnego czasu u dzieci z ASD 11.09.20 Pomoc Autyzm
  • Kurs Nauka czynności saboobsługowych u dzieci z ASD 10.09.20 Pomoc Autyzm
  • Kurs Autyzm i zespol Aspergera - różnicowanie i podstawy terapii - Studio Psychologiczne J. Węglarz (06.17)
  • Kurs Asystent ucznia z autyzmem i zaburzeniami ze spektrum - Studio j.w. (06.17)
  • Kurs Trening Umiejętności Społecznych (05.18) Fundacja Pomoc Autyzm
  • Kurs Bajkoterapia (09.19) fundacja rodzina na fali
  • Kurs Terapia dzieci lękowych (04.20) Ośrodek Szkolenia i Psychoterapii Sukces
  • Kurs Terapia zabawa (05.20) Osrodek j.w.
  • Kurs Terapia dzieci z zachowaniami trudnymi i agresywnymi ( 07.20) Osrodek j.w.
  • Konferencja Autyzm znaczy bardziej nie inaczej (04.18)
  • Szkolenie metoda 15 kroków kids skills (05.2020) -Centrum Edukacji Wspomagania Rozwoju
  • Szkolenie "Co mowia nam rysunki przedszkolaka" (05.2020) CES. Czepczynski Family Foundation
  • Konferencja Uwaznosci Mindfullness w Gdańsku
  • Kurs Nauka czynności samoobsługowych  u dzieci z ASD
  • Kurs Nauka zabawy i samodzielnego spędzania wolnego czasu u dzieci z ASD


Agnieszka Moczulska
Praca z dziećmi jest moim życiowym powołaniem. Zrozumiałam to bardzo szybko, kiedy jako harcerka miałam pod opieką młodsze dzieci. Dopóki sama nie zaczęłam cieszyć się cudownym czasem macierzyństwa, każdą wolną chwilę poświęcałam dzieciom. W roku szkolnym pracowałam w placówkach oświatowych, w wakacje jeździłam na kolonie jako wychowawca. Przebywając z dziećmi zrozumiałam, że jestem dla nich nie tylko po to, by czuwać nad ich bezpieczeństwem lecz przede wszystkim wspierać ich rozwój. W pracy kieruję się zasadą, że nauczyciel nie powinien podawać dziecku gotowego rozwiązania problemu czy odpowiedzi na pytania, lecz inspirować do samodzielnego odkrywania otaczającej nas rzeczywistości.


Wykształcenie:
  • Uniwersytet Gdański, studia magisterskie - Pedagogika niepełnosprawności
  • Uniwersytet Gdański, studia Podyplomowe - Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Uniwersytet Gdański, studia licencjackie - Edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną
  • Kurs Wczesna Edukacja Montessori (2,5 – 6 lat)
  • Szkolenie „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” cz. I
  • Szkolenie Integracji Sensorycznej I° i II° - Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
  • Szkolenie z Programu Rozwoju Komunikacji Makaton I° i II° - MAKATON Program Rozwoju Komunikacji PRKM
  • Szkolenie „Współpraca z rodzicami i rozwiązywanie sytuacji trudnych” – STIMULUS Training & Consulting
  • Szkolenie profilaktyczno – wychowawcze inspirowane metodą „Porozumienie bez przemocy” M. Rosenberga: „Strażnicy uśmiechu” - Centrum Pozytywnej Edukacji
  • Szkolenie z zakresu rysunku arteterapeutycznego, twórczego malowania - Ośrodek Artystyczno – Edukacyjny KORAT
  • Szkolenie Terapii Behawioralnej I°, II° i III°- Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym
  • Szkolenie „Sprawniej Żyć Razem” dotyczące aktywizacji zawodowej i społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem.




Wanda Żabińska - grupa Tukany
Od zawsze miałam dobry kontakt z dziećmi. Jestem osobą empatyczną, dlatego  łatwo było mi zrozumieć dziecko. Praca z dziećmi to dla mnie nauka o człowieku, o jego psychologii, o mechanizmach rządzących zachowaniem, i o zależnościach społecznych. Dzięki pracy metodą Montessori udało mi się dostrzec, że dziecko to tak naprawdę mały człowiek chcący ukazać się światu takim, jakim jest, że  często mówiąc „dziecko”, nakładamy na niego niepotrzebne „łatki”. Każdy rodzący się człowiek ma ogromny  potencjał, ale też każdy jest troszkę inny. I właśnie ta metoda pozwala go odkryć i rozwijać indywidualnie. To, co proponuję dziecku, to szacunek i wsłuchanie się w nie. Z zamiłowania jestem też plastyczką, tak więc staram się zachęcać dzieciaki do pracy twórczej. Muszę przyznać, że jest to obopólna satysfakcja.
Moje doświadczenie w pracy z dziećmi jest dość szerokie, zaczęłam od warsztatów artystycznych, potem pracowałam w szkołach i przedszkolach, także za granicą w przedszkolu Montessori, prowadziłam też pracownię plastyczną dla dzieci i młodzieży, obecnie jestem nauczycielem w przedszkolu. Ukończyłam studia wyższe ASP w Katowicach, kurs pedagogiczny, studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, kurs Montessori dla dzieci w wieku 0-3 lat. Ukończyłam kurs komunikacji empatycznej metodą Porozumienia bez przemocy. Prywatnie jestem mamą nastoletniego Mikołaja, mieszkam w Pruszczu Gdańskim, a dla przyjemności maluję i ćwiczę jogę.


Wykształcenie:
 
  • Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach - kierunek: grafika warsztatowa, studia magisterskie
  • Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli przy Towarzystwie Uniwersytetów Ludowych w Pruszczu Gdańskim - uprawnienia pedagogiczne
  • Ateneum Szkoła Wyższa w Gdańsku - Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - studia podyplomowe
  • Polskie Centrum Montessori - Roczny Kurs Pedagogiki Marii Montessori dla dzieci w wieku 3-6 lat (w trakcie)
  • Roczny kurs NVC Nonviolent Communication Dominika JasińskaMówię, bo czuję i potrzebuję
  • Kurs żłobkowy Montessori dla dzieci w wieku od 6 mc życia do 3 lat
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Kurs Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
  • Roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela w irlandzkim przedszkolu Giraffe Childcare & Early Learning Centres w Dublinie


Patrycja Kochman-Klawikowska - grupa Tukany
Jestem absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W 2006 roku ukończyłam socjologię. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Od roku mam przyjemność bycia częścią kadry przedszkola. Fascynuje mnie edukacja w duchu filozofii M. Montessori, o której tajnikach zgłębiam wiedzę na kolejnych kursach i szkoleniach. W chwili obecnej poszerzam swoje kompetencje i kwalifikacje na studiach pedagogicznych, na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Nauczanie i obcowanie z dziećmi jest moją pasją - każdym swoim działaniem staram się inspirować i wspierać podopiecznych. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych córek. Jeżeli czas pozwala, uciekam w świat przyrody i literatury.

 
    Wykształcenie:
  • Uniwersytet Gdański Wydział Nauk Społecznych, studia magisterskie: socjologia
  • Centrum Edukacji Montessori, studia podyplomowe: Kurs żłobkowy
  • Ateneum Szkoła Wyższa, studia magisterskie: pedagika wczesnoszkolna i przedszkolna (w trakcie)
  • Specjalistyczne Centrum Edukacji Edu-Mach, certyfikowany kurs: Pedagogika Marii Montessori, edukacja i terapia
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori, warsztaty Botanika wg M. Monessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori, warsztaty Ciało człowieka wg M.Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori, warsztaty Czas i pogoda wg M.Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori, warsztaty Nauka czytania i pisania wg M. Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Części mowy wg M. Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Matematyka w metodzie Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Matematyka dla starszaka
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Geografia wg M. Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Kosmos w metodzie Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Zycie codzienne według M. Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori warsztaty Zoologia wg pedagogiki Montessori
  • Kurs Famiga szkolenie  Zaburzenia Integracji Sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym
  • Kurs Szkolenie Wychowanie bez rywalizacji - czy to możliwe? Pozytywana dyscyplina dla rodziców i nauczycieli
  • Kurs Famiga szkolenie Rozwój dziecka w okresie poniemowlęcym od 12 do 36 miesiąca życia
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori szkolenie Poznanie świata przez zmysły wg pedagogiki M. Montessori
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori szkolenie Montessori do lat 3
  • Kurs Centrum Edukacji Montessori szkolenie Eksperymenty i rozwijające zabawy wg M. Montessori
  • Kurs Altis szkolenie Pierwsza pomoc udzielana dzieciom
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"
  • Kurs Matematyka dla smyka - kreatywne zabawy rozwijające talenty i umiejętności matematyczne dla dzieci
 
Katarzyna Iwaniuszyna - grupa MISIE
Nauczyciel to nie zawód, a tryb życia. Prawdziwy nauczyciel zawsze gotowy się zejść z poziomu swojej wiedzy i wraz z przedszkolakiem dokonać wspięcia na kolejny szczebel rozwoju. Tę drogę, którą dziecko odnalazło samo, zapamiętuje na całe życie. Dlatego głównym celem mojej działalności pedagogicznej jest nauczanie każdego dziecka, jak samodzielnie zdobywać wiedzę. Tworzyć, próbować, szukać i rozwijać się dzieci powinny w świecie piękna, gier, bajek, muzyki, rysunku, fantazji i twórczości.
 

Wykształcenie:
  • Instytucja edukacji „Minskaja Pedagogiczna Szkoła im. Maksyma Tanka”, kwalifikacja: wychowawca w instytucji wychowania przedszkolnego
  • Instytucja edukacji „Białoruski Państwowy Pedagogiczny Uniwersytet im. Maksyma Tanka”, kwalifikacja: nauczyciel
  • Kurs dla wychowawców „Twórczy rozwój dzieci”
  • Edukacyjny centrum „Stachis” – kurs „Design”
  • Państwowa instytucja edukacji „Miński Miejski Instytut Rozwoju Edukacji” – kurs „Udoskonalenie edukacyjnego procesu”
  • Państwowa instytucja edukacji „Republikański Instytut Wyższej Szkoły” – kurs „Praktyczne pytania dyskontowego księgowego wydawnictwa”

Anna Kwiatek - logopeda
Jako filolog uwielbiam "słowo" - mówione, napisane, usłyszane. Wierzę, że drzemie w nim moc. Tak samo jak w pozytywnym nastawieniu do drugiego człowieka.  Odpowiedzialność za pozytywny kontakt z drugim człowiekiem jest jedym z ważniejszym zadań, jakie przed nami - dorosłymi - stoją, szczególnie wobec tego mniejszego człowieka, tak otwartego na wszystko wokół. Mam nadzieję, że pozytywność Akademii Montessori będzie dla Państwa dużym magnesem, a ja postaram się być Waszym przewodnikiem po naszym świecie.

Wykształcenie:
 
  • Uniwersytet Gdański, studia magisterskie: Filologia polska, specjalizacje: logopedyczna i edytorska
  • Szkoła dla Rodziców i Wychowawców - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Gdańsku, cz. I i II
  • Kurs "Praca z małym dzieckiem z autyzmem"
  • Kurs "Wczesna interwencja logopedyczna"
  • Kurs "Ortodoncja w logopedii"
  • Kurs "Logorytmika - poziom I"
  • Kurs "Skuteczne wywoływanie głosek w terapii logopedycznej dzieci, młodzieży i dorosłych
  • Konferencja Montessori DCEM "Dziecko przyszłości"

Anna Dobrowolska
Komunikacja jest ważnym elementem funkcjonowania każdego człowieka, dlatego nie można lekceważyć zaburzeń językowych, które mogą wystąpić w początkowym etapie życia. Jestem terapeutą mowy i języka, który posiada doświadczenie w pracy logopedy przedszkolnego. Uwielbiam pracę z dziećmi i mam zamiar pomóc w korekcji wad wymowy oraz stymulować prawidłowy rozwój mowy.
Ukończyłam studia logopedyczne na uczelniach medycznych, a w tym momencie jestem w trakcie podyplomowych studiów neurologopedycznych na Uniwersytecie Gdańskim. W wolnym czasie uprawiam sporty wodne, takie jak wioślarstwo i żeglarstwo.


Wykształcenie:
• Studia licencjackie: Logopedia z fonoaudiologią, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Wydział Nauki o Zdrowiu
• Studia magisterskie: Logopedia Ogólna i Kliniczna, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Wydział Medyczny
• Podyplomowe Studia Neurologopedyczne, Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny
• Protetyka słuchu, Szkoła Policealna nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku
• Asystent osoby niepełnosprawnej, Szkoła Policealna nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku
• Przygotowanie Pedagogiczne, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Wydział Nauki o Zdrowiu
• Konferencja Logopedyczna „Dysfagia - przełknij to!” w Warszawie      

Marta Brzeska-Lange
Jestem nauczycielką. W 2020 roku ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Gdańskim ze specjalizacją terapia pedagogiczna. Oprócz tego jestem magistrem kulturoznawstwa ze specjalizacją audiowizualną.  Moje doświadczenie w pracy z dziećmi to przede wszystkim:
   -  praktyki w państwowej szkole podstawowej,
   -  praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej,
   -  praca w prywatnym żłobku
   -  praktyki w Waszym przedszkolu.
Ta różnorodność doświadczeń pozwala mi na wrażliwe i uważne zajmowanie się dziećmi. Prywatnie jestem mamą trzyletniej Marysi, którą staram się wychowywać w duchu Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy. Te same zasady przyświecają mi w pracy z dziećmi.




Obecny zespół kuchni Akademii Montessori tworzą:
Marcin Majchrzak – z wykształcenia informatyk, kucharz z zamiłowania i wyboru, z przedszkolną kuchnią związany od czasu jej powstania. Jako właściciel Akademii Montessori współtworzył projekt kuchni i razem z Tomaszem Małkiem opiekował się nią od samego początku. Do wiosny wspierał zespół doraźnie, gotując dla waszych dzieci już nie raz, po pożegnaniu Tomasza Małka przejął opiekę nad kuchnią w pełnym wymiarze.
Jego przedszkolna kuchnia jest pełna intensywnych kolorów i smaków pochodzących z naturalnych źródeł, oczywiście zdrowa i pozytywnie uśmiechnięta.
Iwona Salwin – jest z nami niemal od zawsze, to dusza i ostoja naszej kuchni i niewyczerpane źródło spokoju. Każdy pamięta z pewnością jej wspaniałe desery z przedszkolnych uroczystości.
Maja Chmielowiec – pracuje w naszym zespole już od roku, dodała do niego taneczną lekkość i delikatność. Jej specjalnością są wyjątkowe pasty. Dba o to, by każdy uczeń dostał to, co zamówił i w odpowiedniej ilości!
Jolanta Mateńko – dba o czystość całej kuchennej zastawy. Jest z nami od miesiąca, ale jej pozytywna energia zdążyła się już tu mocno zadomowić.

 
Na zdjęciu od prawej: Pani Maja, Pani Iwona i Pani Jolanta.
Akademia Montessori - Niepubliczna Szkoła Podstawowa Zapoznaj się również z ofertą naszej Szkoły.
design & code LemonArt.pl